Veletrhy Brno: Nejlepší prostor

10.11.2013

Veletrhy Brno zahájily novou reklamní kampaň nazvanou Nejlepší prostor. Výstaviště chce upozornit na méně známé služby, které poskytuje. Cílí především na velké firmy, asociace, ale i reklamní a produkční agentury, kterým nabízí zázemí pro pořádání konferencí, kongresů, eventů nebo natáčení reklamy.

 „Veřejnost si stále spojuje areál BVV s místem pro konání veletrhů. Máme však již více než 10 let zkušeností s realizací nejrůznějších akcí. Právě to chceme ukázat našim stávajícím a hlavně potenciálním klientům. Ať vidí, jak je areál BVV multifunkční,“ vysvětluje důvod realizace kampaně vedoucí manažer projektu meziveletržní pronájmy BVV Jan Klimeš.

Kampaň je komunikována zejména prostřednictvím nových webových stránek Nejlepsi-prostor.cz. Na nich klienti získají všechny informace o možnostech BVV. Web realizovala agentura Adwertising Way. „Velký důraz klademe na obrazovou složku webu a jeho emociální ladění. Je to ideální nástroj pro prezentaci naší činnosti,“ říká Klimeš.

Kromě webu bude Nejlepší prostor propagován také inzertně, prostřednictvím PR komunikace, na sociálních sítích a PPC kampaní. Hlavní část komunikace je naplánována na září až listopad 2013. „Věříme, že výsledkem bude zvýšení povědomí o možnostech areálu BVV. Zároveň se chceme vymezit vůči hlavní činnosti Veletrhů Brno, právě vypíchnutím meziveletržních aktivit,“ uzavírá Jan Klimeš.

Evropská unie - logo Jihomoravský kraj - logo ROP Jihovýchod - logo ICCA logo Czech Convention Bureau - logo

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.